Mindless Self Indulgence - Do Unto Others

Min kära far är ett hopplöst kukhuvud och de enda doserna i I-DOSER som funkat hittills är french roast och quickhappy men för att vara ärlig är det mäkta imponerande resultat av fem minuters brus i öronen. Tyvärr går de två aningen emot varandra men jag får väl prioritera. Matten är fullkomligt hopplös men de är ganska skitsamma och hostian är fortfarande i skolan men om jag tänker rätt hinner jag med den under håltimman innan. Har med mig de doser som verkat mest intressanta och effektiva på iPoden, inklusive quickhits så hinner testa lite mellan lektionerna, misstänker däremot att jag inte kommer finna någon riktig effekt av QH innan jag lärt mig använda de fulla doserna.
Hur som helst! Börjar mer och mer oroa mig för hur det blir när pappa jobbar näre igen, antar att jag får börja lära mig att hålla mig till mitt rum, bör ju klara mig ett tag från datorn med tanke på hur sjukt lite jag egentligen gör. Så fult nu för honom står jag inte ut med och morsan är ju inte bättre någonstans och vid dethär laget vill jag ju inte ha lägenheten i stan för pappas är ju liksom hemma, det är här jag ska vara... fast... utan träskallen dvs...
Har prov på lut och uppsatser som bör påbörjas och förhör och fan vet vad. Jävla lol-linje.
Nu tror jag tamigfan att jag ska städa mitt rum lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0