Lady GaGa - Lovegame

Känner mig som något jävla frunttimmer (timmer, är inte det typ.. trä?!), fixat apgoda chokladbollar och gjort mackor och städat och vikt kläder och vattnat blommor och lagade just stans godaste pangkakor. Vilket är ganska ovanligt med tanke på att mina brukar gå åt helvete, någon gång ska väl vara den första antar jag. Ni får komma hit och äta lite för jag körde på dubbel sats så de räcker typ hela veckan. Vill göra stuvade makaroner också men måste lägga in mina kläder i garderoben först och för det måste jag resa mig från datorn och... ja vi vet ju alla hur stor chansen är att jag skulle göra något sånt.
Fredagslektionerna gick snabbt, har lite matte att plugga märker jag, kommit in  på nytt kapitel igen. Köpte strössel och ny nappflaska med Elin på coop, drog till lägenheten, duschade, fixade, rullade negerbollar och sov, vaknade, messade, sov. Drog till skäggpojken vid ett-tiden (natt alltså, inte eftermiddag), picnic på hans golv, Ringaren i Notredam, ville egentligen sova men efter eftermiddagsdvalan gick det lite sådär. Natten blev något feberartad, på ett bra sätt, sov ovanligt lätt men var bara vaken några sekunder i taget så jag vet inte riktigt vad jag inbillade mig/drömde/minns. Vet att jag drömde en jävla massa men det har försvunnit. Jag tror faktiskt David pratade i sömnen, det var lite skumt, jag kan inte komma ihåg vad han sa men det var apigt surrealistiskt. För vem behöver LSD när man har dålig sömn och än sämre verklighetsuppfattning/minne (vilket börjar hänga ihop efter ett tag så det får vara ett snestreck där ja). Jag har historieläxa tills måndag men både uppgifterna och boken glömdes kvar i skolan. Skulle egentligen till Kaka med Elin och kolla film men jag orkar verkligen inte. Glad ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0