Tracey Chapman - For My Lover

Trött och kall och bitter trots att jag varit glad hela dagen men sen kom pappa in i bilden och han suger lite för hårt för att jag ska orka vara glad och vad in i helvete är det med vädret egentligen liksom herregud det är inte jävla Januari!?
Har helveteshistoriearbete som ska vara klart på måndag och är helt opåbörjat vilket suger för det är inget jag kan göra på en helg sådär för det är grupparbete och jag tror inte min grupp känner för att sitta och råplugga hos någon under helgen men vi är så satans omotiverade att jag inte riktigt vet hur det ska gå. En bra sida av det är ju i och för sig att jag istället gör alla andra läxorna för att undvika den så nu har i alla fall den här veckans läxor varit gjorda i tid och noggrant. Ovanligt nog.
Började på en novell i förrgår som går sådär, hade en mening i skallen och ett slut men när jag väl började skriva blev stämningen helt jävla fel och jag vet inte riktigt hur jag ska gå över till slutscenen och jag är typen där allt skiter sig om jag försöker göra om så det är liksom inget alternativ och fan. Vilket helt orelaterat påminner mig om att min ämnesomsättning har fått för sig att jag ska UPP UPP UPP och jag verkar tydligen inte ha någon talan alls, sur.

Nu sket sig firefox men Blogg.se sparade inlägget automatiskt och jag slapp vilja kasta datorn i väggen och gråta, väldigt, väldigt välanpassad och finurlig liten funktion detdär.


HOWEVURZ! Mamman till helgen, simma igen på fredag, huvudvärk, upptäckt Inger Edefldt, hon är bra, läs. Jag får antagligen räls i hela överkäken nu om en månad men jag är inte säker tandläkare är lite otydliga men jag är aspepp och glad och så däremot gör tänderna jätteont efter att han drog åt dem idag och känns lösa och allt.




Kommentarer
Postat av: EliNNNNNNNNN

MAN FÅR SNYGGA LÄPPAR OM MAN HAR RÄLS OCH HÅLLER KEFT.

2009-10-02 @ 18:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0