GreensKeepers - Lotion

Kukdag. Eller ja hade sällskap av en Lia efter skolan vilket var trevligt, messat med en viss herr Henke och Pantsu hela dagen vilket också är upplyftande nog. Skolläkarn under lunchen, tydligen blir det BUP igen för min del, kommer byta brud tills det blir någon bra denhär gången, för en gångs skull är det för min vetskap och då ska det helvete i mig bli bra. Ser fram emot nästa fredag. Har prov på fonetik nu på torsdag. Biologi och historia på måndag. Helvetes jävla kuk. Mormor nu på fredag kom jag på. Galet hur desperat hon är, börjar äcklas. Svaga människa. Få individer som  inte äcklar mig vid det här laget i och för sig.
Somnade åter igen till Lucid Dream, tidigare den här gången. Mindes för en gångs skull faktiskt vad mina nattliga aktiviteter bestått av, mord, tydligen. Mådde lite illa när jag vaknade och det mesta har förvunnit vid det här laget men det är fortfarande helt underbart att vakna och kunna tänka tillbaka på det, så som det ska vara.
Har en tjugo minuter kvar vid datorn (nya regler igen ja, kukhuven), överväger att sitta vid TVn tills jag somnar men allt på burken är ju fan skit, lika bra att lägga sig på en gång. Minnas lite drömmar och vakna någorlunda vid liv är ju inte fy och skam ändå.

(fyra månader)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0