Omid Tahmasepbur - Stranger's Song

Uppsvälld som satan. Dumma mage. Och ont gör den också. Var ett tag sen jag skrev här ja.
Jag ser... färgglad ut idag, mer smink än vanligt och Elins turkoserandiga kofta, folk pratar mer med en ju mer färger man har, är svart hotande? Hur som helst, proven gick relativt bra tror jag, har en inlämningsuppgift och en bok att läsa ut tills på måndag, ska väl gå, har ju studiedagen imorgon också att jobba järnet på. Kommer ine hinna så mycket uner helgen, upptagen med Elin och David. Tryffel, Watchmen, Avatar och GuitarHero, peppfan.
Tysklandsresan kom upp i skolan, ser så gryyyymt fram emot det, ingen aning om varför men plötsligt satt jag där med adrenalinrush och nävarna hårt knutna. Hinner väl gå över tills dess, ett år ändå, BUT STILL!
Haft en jävla massa fantomsmärtor på sistonde, fånig kropp dethär, men ger ju lite spänning i tillvaron kanske, får väl överleva. Trött men på vettigt humör, ja förrutom med föräldrarna då självklart, pappa är sitt gamla vanliga jag, jävla småbarn jag ska behöva leva med. Minns mer av mina drömmar, inte så mycket som jag skulle vilja men sålänge jag inte hinner skriva ner dem om mornarna kommer jag inte minnas mer. Lämnar små drömraporter på facebook.
Mens och tanter och mord och vänner och skola och pizzabollar och sprit och skam och blod och färger och traktorer och sex och ja ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0