Tennessee Ernie Ford - 16 Tons

Har jag nämn att jag är lite kär!? Ibland hatar jag internet...
Och btw så kom jag på att min blogg har på tok för lite bröst men sen kan man ju inte vika ut sig hur som jävla helst på internet gud nåde, så för första gången sedan denhär skiten började tänker jag fan ladda upp en bild som inte är min! Fast jag tänker inte börja sno från dev för det, även om det är frestande. No deviantart, ni får hålla koll på mig!

För ja ni vet, brudar är snygga, det är inte så mycket att göra åt. Det fula är bara att det alltid ska ses sexuellt (vilket, ok, jag kan förstå för just denna bilden men shush!), ändå finns det typ ingen trevligare att se på än tjejer, snygga sådana. Och nu råkar det ju vara så att jag har fyllt min dator av ögongodis så det kommer väl mer sånthär. Och nej jag vet inte vad jag snackar om, jag tror jag har umgåtts för mycket med killar på senaste tiden kanske, det skyller vi på.



Kommentarer
Postat av: L

Jag håller med dig så galet mycket. Jag är ju sjukt straight, men nakna brudar är ändå det bästa jag vet. Moar bewbs pa-leez.

2009-09-19 @ 10:13:56
URL: http://mensblod.blogspot.com
Postat av: Clementine

I hear ya sister!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0