Amy MacDonald - A Wish For Something More

Stuff händer! ÖVERALLT! Och jag är på tok för lat för att räkna upp allt, men bra äre i alla fall. Så vet ni sådär liksom. Svenskaläxan är gjord och historian är jag ganska chill med för den är redan uppe. Jag är glad och tjock och har mens vilket kanske inte gör mig lika glad men det får vara ok kanske simma imorgon? Klassen är fin och skolan likså och lärarna suger apa men man får ha mössa på alla lektioner utöver engelskan för Agneeeetthaah är leskig och jag har börjat sminka och klä mig ordentligt igen vilket känns duktigt och köpte ny fin mössa idag på Åhlens. Elin och jag har påbörjat en liten nappfrenesi som ska avslutas med nappflaska och äppelvin under fredagslektionerna men det kan ta ett tag faktiskt för trots att tanken på det gör mig pepp kan jag inte låta bli att ändå bli lite lite orolig och nojjig. Men jag skärper mig väl. Fredagar är ändå svenska och matte, de lärarna skulle inte märka om vi så satt nakna och spelade Für Elise på munspel. Så ja, chill äre nog iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0