Tafra - Oh Daniel

Gårdagen vände ganska ordentligt i alla fall, pluggade som en duktig ko och tror prov/diagnos/redovisning n all gick bra. Vaknade en halvtimme innan jag skulle ut till bussen imorse men ganska pepp hur som helst, fin dag men är för jävla trött just nu för att vara entusiastisk (sover fullkomligt åt helvete de senaste dagarna), ni får lita på mitt ord helt enkelt. Simmade, en-timmes promenad, broccolipaj och chokladkaka hos mormor. Skissat upp en awesum-bild men kan inte fortsätta, vill slita håret av mig. Skaffat ObjectDock, får se hur länge jag orkar, vant mig så vid windows startpanel, hur som helst så heter den Dan!










Kommentarer
Postat av: Schack

Har du vant dig vid 'dockan'? Är den a-sum eller fail-sum?

2009-10-14 @ 12:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0