Right Said Fred - I'm Too Sexy

Jag är trött och orkar egentligen inte berätta om dagen men den var fin och jag har shoppas aset och köpt spetsunderkläder av alla dess slag för det är det enda som inte får det att kännas som pengarna var bortslösade, utan istället väl spenderade. Fika med Natha (för du kommer alltid vara Natha och inte Alexeh för mig) som nog ändå är den första personen jag träffat som skrattar åt hur hemskt allt är, jag gillar henne. Pappa är hemma och jag har än inte rört läxböckerna men jag är glad i alla fall för det är en såndär dag när man ska vara glad vilket i sin tur betyder att jag kommer må apa snart och helt ärlig hoppas jag nästan på imorn och helgen trots att jag ska umgås med folk men det är ändå bättre än att må skit när skolan börjar.




Kommentarer
Postat av: EliNNNNNNNNN

RINGEN

2009-11-01 @ 21:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0