Patti Smith - Horses

Lambibamdejlamdim, min mage kukar och historiearbetet är fortfarande liks ogjort, trots allt letande och läsande och skit, jävla kuk-islam. Glömde bort att simma igår så jag tar det idag istället! Duktig jag! Vem vet,  en dag kanske jag lyckas komma under 45! Haft sämsta sömnen sedan halsflussen, tack gud att jag bor hos farsan, fattar inte hur jag kunde leva så här. Hälsan hade ju absolut inget vettigt att säga om det heller, öronakupunktur och KBT erbjöds jag men det kan jag ju inte påstå att jag är så jävla pepp på. Sepeångest inför morgondagens historielektion men aspepp inför trigonometridiagnosen, så jävla kul är det, ofattbart. Så det kanske jämnar ut sig? Ångest - pepp? ... nej,  absolut inte, om inte pappa typ är expert och kan hjälpa mig kommer morgondagen bli så gaaaaaalet panikartad. MEN DET HAR VI JU VARIT MED OM INNAN! Jag överlever, hur det än känns just nu.

Hur som helst så ska alla se The Darjeeling Limited! Order! Jag orkar inte med någon fin recension men den är bra iaf, och egentligen räcker det ju att Adrien Brody är med, måste ses helt enkelt. Fantomsmärtorna kör på som vanligt och haft lite déjà vu's på sistonde, för trevlighetens skull.







Kommentarer
Postat av: schack

"Rjuuuumpaaaah!"



KBT verkar ju spännande, jag hade gjort den bara för skojs skull om inget annat! =D

2009-10-04 @ 20:07:31
URL: http://www.youtube.com/watch?v=bHCAc4fGdFs
Postat av: EliNNNNNNNNN

STJÄRTAR \ o /

2009-10-06 @ 19:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0