Lzn02 - Moralite

Jag svär jag kommer typ dö vilken jävla sekund som helst. PÅ RIKTIGT!
Mådde ganska piss igår men det var lite whatever mest jävligt irriterande och sen vaknade jag vid 7 imorse för att jag behövde gå på toa och det var ljust så jag kunde inte somna om, tog fan en kvart bara att få ner andningen till normaltempo efter att plötsligt rest mig upp och sen visade det sig att mitt bäckene och ryggrad och axlar gjorde för ont när jag låg på sidan och det var för ljust för att ligga på rygg och jag kvävdes aset om jag låg på mage men efter en halvtimme slumrade jag till sådär lätt och råkade upptäckta det i drömmen och så vaknade jag självklart igen och sen fick jag nog vid niotiden så jag ringde pappa, för det var för jobbigt att försöka ta sig upp och klä på sig och väcka honom.
Nu har jag ätit frukost och satt på den snällaste musiken jag hittat och dragit ner persiennerna i vardagsrummet och lagt mig tillrätta och tänker fan inte gå upp på år och dar. Däremot måste måste måste jag till skolan på måndag. Kuken.
Kläderna skaver fortfarande som fan mot huden och det gör ont att hålla uppe datorn i knät för vikten på foten känns som ton men å andra sidan är det underhållande som satan att tvätta händerna då de har lite försämrad känsel och det känns helballt. Får trösta mig med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0