Bonde Do Role - Bondallica

Of topic. Jag är trött och har lyssnat på ny (euhm... gammal, återupptäckt) musik hela dagen. Nyduschad. Halvstädat rummet. Vilket inte alls är bra för jag backade ur sådär lagom när allt var utrivet ur lådorna. Får väl försöka avsluta det imorn eller något. Har historia tills på måndag och vill gärna plugga lite matte med tanke på att provet tydligen är om två veckor... eller nu ser jag att vi har lov då så det är väl om tre veckor istället men iaf. I fedags vägde min ryggsäck tolv kilo och jag tror jag behöver en till för att få hem alla tidningar jag vill ha med tillbaka till pappa.
Levt på en humongous frukost och choklad resten av dagen. Haft fullkomligt förjävlig hud under veckan men den verkar skärpa sig. Tagit ställning om att skippa klassens halloween-fest och kolla på sjätte HP med Nean istället, verkar liksom vettigare på så många plan. Ska med pappa till grekland under julen, blir spännande, lär ju få världens sämsta aptit efter det.
Beccan var här ja. Trevlig kvinna detdär. Jag dreglade lite över hennes fantastiskt himmelska externa hårddisk och hon fick se Tim testar T.E.N.S, det kändes som ett rättvist utbyte. Jag har äääääääääntligen fixat ett program som konverterar .avi till .mp4, tog inte alls onödigt och pinsamt lång tid. Men nu är jag nöjd. Tagit bort lite ovärda filmer från datorn (hade 127 MB fritt, oj oj) och laddar at the moment ner Sims för etthundrafemtioelfte gången. Förhoppningsvis också sista.
Nämnde jag att Ronja (kattjäveln ja) bet hål på min nagel imorse, litet litet hål vid nagelbandet och ett litet blåmärke under, syns inte genom nagellacket nu, blödde galet, varade lite. Katten är charm. Och nej jag har ingen aning om varför jag skriver så här mycket plötsligt. Jag har inte alls känns för att blogga på hela veckan. Så ni ska inte behöva vänja er vid så här pass långa inlägg alls. Det är bara lite damp.
Sjukt sjönt att vara ifrån pappas nät, helvete vad det släpar, morsans är inte sådär exeptionellt snabbt men just nu känns det som om hela världens tygnd lyfts från mina axlar. Kan ladda ner och surfa och böga hur jag vill! Vilket påminner mig om att jag även har mitt favoritavsnitt av Sailor Moon på G och likväl Public Enemies och Vilse i Pannkakan, såntdär man ska se tydligen. Nu gör min rygg ont. Kan man få massage av morsan måntro?
Well I better not show you where the lemonade is made! Sweet lemonade, oh sweet lemonade!

Lite trött kanske...


Kommentarer
Postat av: trädgårdstomten

Sailor moon är kärlek i 10 Frames Per Second <3

2009-10-21 @ 02:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0