When Johnny Comes Marching Home

Jag lever! Saker och ting snurrar lite men det går väl också över någon gång. Munnen smakar avgrund och mitt huvud känns lite löst men helvete vad allt är värt. Glad glad glad glad. Hoppas bara att jag tvättat tröjan och stay-upsen tillräckligt för att det inte ska hinna börja stinka gammal spya innan nästa tvättid. Någon jävel kastade ägg på grannhuset och fick sina tänder utslagna med ett baseballträ, bröst blottades (inte mina!) och Sebbes trevliga lillebror fimpade på mig men han är snäll i alla fall och vi låg under ett biljardbord vid något tillfälle, jag minns inte varför. Har fyra paket cigg i väskan som inte alls blev bortbytta för när Eleni väl kom var jag nöjda bruden och jag älskar min klass mer och mer för varje dag.
Nu tänker jag leta reda på en huvudvärkstablett.

Kommentarer
Postat av: A

Känner mig lite skyldig till de blottade brösten måste jag säga ^^ haha, det är inget ovanligt i och för sig :P

2009-11-08 @ 20:08:12
Postat av: Greken

Äh jag har samma dåliga vana, bra med lite omväxling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0