The Stranglers - Golden Brown

OH HUR FAN SKA MAN KUNNA KONCENTRERA SIG NÄR MORSAN VIMSAR RUNT SÅDÄR. Igår när vi skulle äta på IKEA vimsade hon bort till life inne på A6 utan att säga till och sen skulle hon gå till lägenheten från Brano mitt i natten vilket slutade i att hon sparkade på polisbilar och tillslut, med Branos hjälp, kom hem vid 10 imorse, alla jävla handlingar sedan två dagar tillbaka har hon skyllt på vadfansomhelst bara hon inte behöver ta eget ansvar för dem och nu har hon, åter igen, fått för sig att jag blivit våldtagen, av morfar den här gången. Eller är det hon som blivit våldtagen kanske, hon vet inte riktigt. Däremot är det ju ett ypperligt tillfälle att sätta jobb och giftemål på spel, med gott samvete! För det gör ju ingen skillnad att hennes dotter säger till henne att sluta bete sig som en jävla treåring och faktiskt stå för vad hon gör eller att hennes mor påminner om hur hennes jobbsituation och agressionsproblem påverkar hennes relation med Brano. NEEEEEEEEEEEEJDÅ dethär är normalt, det behöver hon ju ingen hjälp i, hon har ju alltid varit så jävla smart och duktig och klarat allting själv. Det är ju inte alls så att... äh vadfan. Nevermind.

Jag har sovit skit i tio timmar, jag orkar helvete heller göra historieuppsatsen och vill mest rymma, pappa är jobbig också, han får ju för sig att det jag som bara är en jobbig fitta, för det kan ju inte vara något fel på mamma. Jag är så satans jävla trött. Får ingen sovmorgon imorn, ska till Bup och snacka om mina sömn- och matvanor senaste veckan. Simmade och promenerade i fredags, börjar få tjockisnojja igen, överspänd inför Grekland. Längtar hem, saknar hem, tappat bort allt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0