The Pipettes - Why Did You Stay?

Aight. Mamma försökte krossa vardagsrumsfönstrerna under sitt lilla nattliga äventyr, detdär som slutade med att hon sparkade på polisbilar i jakt på cigg ni vet? Eftersom de är extra tjocka för att vara ljudisolerande mot trafiken fick hon inte upp dem men fan vad hon försökte. Katten lär ju ha halvt skrämts till döds. Halva rutorna är spruckna, fin mosaik så sätt men vad in i helvete. Gissa vems mor som gått in i en fin liten psykos?
(Och det handlar så fan heller om smärtstillande längre.)

Hur som helst. Trötthelvete. Ett kungarike för sömn. Hade nog helt ärligt skippat skolan idag om det inte var för Bup. Och matten. Jag vill ha diagnos. Och självklart är matten sista lektionen. Ska snacka med Alice idag så hon vet att jag inte kommer kunna lämna in historian i tid. Om jag inte hinner göra hela idag det vill säga, men jag har en känsla av att jag kommer somna innan jag ens läst in mig på vad jag ska skriva om.
Jag har fått en liten putmage! Alltså detdär var ett glatt utropstecken. Ni vet såndär liten söt putmage. Istället för en nästan helt platt mage som på grund av hormoner är helt bullig. Sen antar jag att det betyder att jag i princip blir helt smällfet efter en dags stress och mat men jag har i alla fall en gullig mage på morgonen! Woo, upgrade!
Ok men nu tog gröten slut. Antar att jag borde börja göra mig klar att gå. Lyssnar på Laleh. Hon är fin. Jag gillar Prinsessor och Your Town. Såg The Adventures of Baron Munchausen igår, charmig film, blev lite förvirrad mot slutet men fortfarande fin. Ritade min första maskros och näseblod, fyllde i med aquarellpennor, hoppas det blir mer. Ska kanske försöka ge mig på vattenfärger igen, annars håller jag mig på dn trygga sidan med aquarell men vi får se.
Näh fan måste borsta tänderna.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag säger som Bamse skulle säga: "Holy mother of fuck, snacka med någon vuxen för ungar ska inte bo hos föräldrar som beter sig sådär ju."

2009-11-16 @ 09:51:58
URL: http://amendederwelt.blogg.se/
Postat av: Linnea

Fast jag gillar det om magen. Som hon i Pulp Fiction! Fast du vill inte få barn då.

Lova att jag får peta på den nästa gång jag hälsar på.

2009-11-16 @ 09:56:31
URL: http://amendederwelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0