The Beatles - Love Me Do

Morrn morrn. Gårdagen var ovanligt orpduktiv. Pappa ska hjälpa och motivera mig idag har jag bestämt. Jag vill bara så väldigt gärna bli klar idag, tänk att skriva bra på provet och lämna in uppsatsen. Nu tror jag i och för sig inte helt på att det kommer bli verklighet med tanke på att jag kommer vilja gå och lägga mig om ungefär tio timmar och kommer vara för trött för att läsa mer om högst åtta. Men man kan ju alltid få drömma.
Å andra sidan har jag i flykt från läxorna igår läst nästan halva Alice in Wonderland, skönt det i alla fall.
Sitter och återupptäcker Cameron Richards. Listal är min nya kärlek. Har även, med stor möda, lärt mig uppskatta skönheten av Megan Fox. Och sen har vi ju det givna; Olivia Wilde. Jag skulle vilja tapetsera mitt rum med henne.
Ska försöka ta mig till Rosenlund imorn, annars blir det väl plugg där med. Från och med torsdag så är det förhoppningsvis lugnt igen. Det är just därför det är så viktigt att jag får allt gjort i tid. Då är allt ok på torsdag. Då kan jag se film på kvällarna och göra läxorna 10 min innan lektionen igen. Som det ska vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0