Seventeen - Marina and the Diamonds

Jag sitter med trollhår och undrar lite halvhjärtat om jag verkligen kommer lyckas komma upp imorgon. Hostat mig igenom natten, försov mig och kände att näh jag kan lika gärna stanna hemma idag med. Då tycker folk att jag är duktig som kommer imorgon för provet, om man stannat hemma hela veckan är man ju jätte-sjuk, det vet alla.
Vaknat allt mer in på eftermiddagen för var dag senaset veckan, får väl skärpa mig.
Utöver engelskaprovet i oregelbundna verb imorgon blir det avslutande matteprov på fredag... eller imorgon, ingen vet, har PB-dagen på lördag också så ja måste baka en massa. Får hosta lite på bullarna så känns det inte lika jobbigt. Är faktiskt lite nojig inför matten, känns nytt, får väl plugga.
Nu snöar det också.
Småbiter på en av Markus fantastiskt goda polkagrisar och saknar mina gamla långa naglar, de var för satans fina. Har inte öppnat en skolbok på en och en halv vecka och börjar känna att jag kanske borde skärpa mig. IB-fest i tenhult på lördag, vet inte om jag borde gå, får fråga pappa först, han kanske säger nej, då behöver jag inte vela.
Köpte UC-biljett igår men kommer inte tillägna mig den på ett tag, vill kunna sälja vidare den om jag skulle råka bli sjuk eller har något kukigt stort prov eller så. Smidigt detdär.
Börjat lipa till näst intill alla TV-serier på sistonde, får sluta kolla på sånt, får hålla mig till filmer, då gråter jag minsann aldrig. Lite fånigt att sitta och gråta till Vänner och Scrubs ändå.
Nu ska jag fortsätta låtsas-plugga.


Kommentarer
Postat av: Malin

Varför baka? Inte till PB-dagen väl? fånigt.

2009-11-05 @ 20:38:36
URL: http://spokpandabarnet.blogg.se/
Postat av: helenis penis

åhh LÅTEN , jag får orgasmen! mmmmm



2009-11-12 @ 21:32:45
Postat av: Schack

"YUU WANT SOME OF THIS?!

...Didn't think so!"



<3<3

2009-11-20 @ 09:59:44
Postat av: Kebby

Snyggast!

2009-11-26 @ 20:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0