Pink - Sober

Blir tydligen (/uppenbarligen) aggressiv av stress. Vi skyller på det. Har äntligen skrivit svenskareferatet, blev fan bra, kanske tillräckligt för att lärarn inte ska strypa mig. Han är snäll, det är säkert ok. Ska nog sova snart. Amanda i klassen och jag har ingått en pakt om att göra läxorna så snart vi får dem, plötsligt skrev hon Lucid Dreaming på min hand också, länge sen jag hade en reality-check. Kanske skaffat mig ett duktigt inflytande. Spännande.
Har för tillfället alla pågående böcker strategiskt utplacerade. Engelskans Alice in Wonderland & Through the Looking-Glass ligger med glosboken på köksbordet, En kortfattad historik över nästan allting pendlar lite som konsekvens av att både jag och far min läser det parallellt men jag håller mig till soffan med den och sedan Tusen och en natt i sängkammaren. Blir bra fördelning av det hela. World War Z ligger i beredskap så snart jag tagit mig igenom någon av tidigare nämnda texter. Åh det var så länge sen jag läste på riktigt. Glad.
Nu kanske det verkar som om jag har jättemycket på G och full koll men jag är bara nöjd nu för att svenskan är klar, det är ett litet kaos i varje andetag just nu och allt jag förmår mig att göra är att skrika och hoppas på bättre. Men det känns faktiskt som om jag är på bättringsväg, jag brukar inte känna mig såhär nöjd. Bra morot, nu kanske jag faktiskt lär mig göra mer än bara tänka på när och hur jag ska plugga.
Och jag lovar att jag en dag ska snacka om någotvadsomhelst annat än skola och stress. Love ya.



OCH OM JAG GLÖMT TILLS DESS; Grattis på stora dagen Nea <3 övermorgon, då äru sexton, det är fan ballt. Värt en neger i latex, för din skull!





Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh, tack för negern i latex! <3

Så fint!

2009-11-21 @ 11:48:12
URL: http://amendederwelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0