Nina Simone - Do I Move You

JAG PLUGGAR INTE! I ren protest liksom...
Nej men seriöst, inte så att jag är speciellt deprimerad eller stressad av läxorna men om dethär är allt jag ska syssla med de närmaste tre åren kan man ju lika gärna... dö... nu!
Skämt åsido. Tydligen pratar jag om möbler i sömnen, och jag simmade idag så jag ska se Up, som belöning till mig själv! Duktiga lilla tjockisen!
Nerladdad alltså, inte bio, det orkar jag inte. Och är jag ute får jag dåligt sammvete för att jag inte är hemma och gör läxorna. Engelska och svenska och svenska och psykologi och psykologi och biologi och historia... och historia... och historia. Och biologi. ...ja det var väl det! DET FIXAR JAG!
Läser Kafka igen, av någon orelevant anledning. Allyson oroar sig för mig självbild och Aggneeeettthhaaaaaah är sur på klassen. Som förresten ska ha curry-fest och sälja kakor, hör ni det!? KAKOR! KÖP!

...jag gillar ordet teflon. Det låter fint. Och sassy och sausy och frissy och jolly. En dag ska jag till England bara för att snacka fin slang. Något att se fram emot detdär. Med stora strass-smycken och färgglatt hår. Som det ska vara.

Näh fan, kanske skriva lite glosor nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0