Marilyn Manson - White trash

KOLLA! JAG BLOGGAR! Fyfan vad trött jag är. Morsans helg, hon är inte alls normal. Självklart vägrar hon snacka med någon psykolog. Däremot tänker hon ta kontakt med en familjerådgivare. Det är fan inget fel på henne familj annat än hon själv. Men är man blind så är man.

ANYHOW! Jag får ju inte sova som jag vill, och självklart lyckas jag ju inte hålla mig vaken när jag ska eller sova när jag ska. Dåligt samvete. Historiauppsatsen är inte ens halvgjord. Å andra sidan lever jag trots den gångna veckan, det är ändå något. Har finne på kinden och hälsade på Lian och Johannesen i fredags. Hungrig. Har 450 kr kakor i skåpet, äckel. Är egentligen inte sugen på att skriva. Blivit hemsökt för hundrafemtioelfte gången, trodde jag skulle börja gråta på bussen. Haft världens finaste dröm och en helt galet snygg filmidé som jag helst skulle vilja skriva ner men jag tror inte jag har tålamod nog att göra den rättvis. Den får stanna i huvet så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0