Laleh - Mamma

Ouh, alltså, jag tänkte att jag skulle vara duktig och skriva lite varje dag typ men jag är bara helt galet trött just nu. Farsan tänker låta mig bo själv på prov nu när jag börjar jobba igen, då är han ju ändå bara borta mån-tors så det blir ju asbra, så jävla glad att jag dör lite.
Mår lite... uh... äh jag vet inte, avtrubbat som vanligt antar jag, men det är skit samma. Blir antagligen inget Holland, såg lite fram emot det men tar det hellre senare. Vännen kommer hem på måndag, längtar, inte träffats på typ tre månader, saknar tryggheten även om den inte är densamma.
Men nu ska det inte bli ännu en sån blogg! Kanske kolla på Driving Lessons med farsan snart, äta.. chokladpudding? Eller kanske leta fram lite majs, pallar inte trycka i mig mer socker idag. Fick värsta jordgubbstårtan hos mormor idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0