Santana - Put Your Lights On (ft. Everlast)

Väntar på Lena, L word-maraton. Farsan klagar på att jag inte ätit upp majskolvarna som jag inte är det minsta intresserad av och inte förstår varför han ens köpte dem från första början. Borde sminka mig.
Tidigare idag fick papsen veta att han tydligen har nästa vecka ledig också, så jag får vänta lite till på lägenheten.
(mormor ringde igår och undrade vad vi skulle göra nu när jag skulle få bo själv. inte -om- vi skulle göra något utan vad. jag försökte så snällt jag kunde förklara att jag ville vara själv. hon påpekade att dte var ohälsosamt att isolera sig så länge. jag påpekade att jag inte sagt något om isolation utan antagligen skulle vara mycket på stan, badhuset, biblan och stranden. hon undrade om jag ville ha sällskap...)
Hur som helst så undrar han om vi ska dra till Kreta. Jag sa att han skulle gå ut och göra något och lämna mig ifred. Men jag överväger det faktiskt. Sola låter ju ändå ganska frestande. Souvlaki och huset. Åh jag saknar verkligen huset på Kreta.






(möttes av en trevlig himmel när jag vaknade idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0