Red Hot Chili Peppers - Under the Bridge

Far min tog mig till biblioteket. Jag har blivit obsessed med denhär Den perfekta presenten-idén och började låna en massa skit för att skanna. Och matteböcker. Självklart. Även om det kanske bara är tre veckor kvar till jag får tillbaka the real stuff.
Serieböcker, matte och Haunted (Chuck Palahchinuckk). En -enorm- bok vid titel Jorden sedd från ovan, blir en jävla massa skannande. Och jag vet knapt hur vår jävla skanner funkar.

(nu fick jag ett mess från David om att jag och Shane är jävligt bäst. Han är på emmaboda. Och i väldigt drucket tillstånd gissar jag på.)
Jag får skippa sömnen ikväll, vägrar behöva uppleva sån skit varje jävla dygn. Lägenheten nästa vecka. Stuvade makaroner och scones. Borde städa. Ska se Bee Movie med farsan snart, Lena glömde den här sist.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0