Jonathan Larson - Santa Fe

Lena traskade hit igårkväll med en uppsättning av de två första säsongerna av L word på sin dator. Vi hann väl med typ... fyra- fem episoder, men det är inte så farligt iaf. (hun, skivorna är kvar här)
Fick se till att hon faktiskt vaknade imorse, imorse som i halv fem på morgonen. Stackars tjej fan, helt sjuka jobbtider. Väl ensam igen märkte jag att det hunnit bli ljust ute, övervägde att vakna till och gå upp men kändes inte som om det skulle vara så uppskattat senare under dagen. Tyvär får man inte så jävla bra sömn när solen gassar på rakt genom fönstret. 6 timmar senare gav jag upp och gick på toa, förstod att jag inte skulle kunna somna om för fem öre så satte mig vid datorn ist och åt upp resterande av chipsen och lite kakor. För fuck vettig frukost.
Eller ja min första reaktion var att skärpa mig, spy upp skiten och äta en macka men sen kom jag på att det inte var så jävla smart heller, plus att jag håller på att få halsfluss igen och jag tror inte att galla hjälper mot smärtan precis.
Hur som helst. Tog resten av potatismosen från i förrgår. Fick order om att städa rummet och hamnade här efter att ha vikt jeansen. (köpt nya jeans, så jävla snygga!)
Simma när jag  väl är klar med rummet, får rota runt lite i Davids brevlåda och se om han kanske ändå lämnade iPod-sladden där, enligt Mattias är karln inte kvar i jönnet, jag vill lägga in mer Alice in Videoland ju! Får skaffa honom en egen sladd till julen typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0