Anna Ternheim - Girl Laying Down

Just målat naglarna för etthundrafemtioelfte gången den här veckan. Blir aldrig nöjd. Vilket ändå är lite fantastiskt med tanke på att jag bara andvänder samma färg om och om igen; transperant ljusrosa... som om man ser någon skillnad alls.
Måste nog klippa naglarna snart hur som helst. De verkar inte ha några planer på att gå av men man vet ju aldrig, och vissa... nattliga aktiviteter har blivit lite väl riskfyllda. Men sen blir jag ju så melankolisk varje gång jag ska klippa naglarna också så det kommer nog ändå skjutas upp så länge som möjligt.

Simmade idag, orkade inte mer än 700 m, för mycket folk, bland annat Beccan, den flickan förundrar mig alltid lika mycket.
Min kropp beter sig, sådär off topic, som om jag är typ sjutti. Alla leder knakar, ryggen känns som om den ska gå av när jag sitter ihopsäckad för länge, smalbenet klagar om jag står och höftkulorna påstår sig krossas av bäckenet under min tygd. Pinsamt fånigt tycker jag faktiskt, skärpning.

Mormor (som nu fått för sig att hon kan ändra sin egen barndom genom att ställa min tillrätta, jävla bakåtsträvande människor) gav mig en underbar liten nätt guldring med pärla nu i förrgår, avslutningspresent typ. Så jävla fin, får mig att vilja ha rött nagellack med matchande läppstift och pärlhalsband, sno Neas päls och drömmen är komplett.







(poserhora<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0