Emiliana Torrini - Honeymoon Child

Såja. Lite piggare. Inte sovit ännu men nu har jag ju fan vaknat så det får bli ikväll. Slösurfar. Blivit lite mer positiv till fester får jag väl säga, så länge dte inte är för stort och man är där med något schysst. Så IB kanske inte blir fullt lika lugnt som jag hade planerat. Men det ska jag kanske inte avgöra ännu.
Det är en grej jag måste lägga av med, att säga till om saker innan de är spikade. Typ Holland. Typ all sån skit, har en dålig vana att alltid bli fel då iaf. Och det skadar ju inte att träna upp självkontrollen lite och hålla käft om saker som inte ens är säkra.

... ehm... irrelevant avstickare. Jag är glad i alla fall! Klipt naglarna som fått växa i två-tre månader, känns som om jag har plötsligt har världens minsta, fetaste händer. Femårings.
Knottbett i hela pannan, uppkliad finne strax under örat, det här kanske inte riktigt är min dag. Har på Total Isolation i bakgrunden, borde kolla.. eller läsa knasen...

Kommentarer
Postat av: schack

rök naglarna nu? D:

2009-07-24 @ 03:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0