Emiliana Torrini - Ha Ha

Fick ryck igår, lagt på mig typ tre kilo fett sedan kroatien så nu blire förhoppningsvis träning för min del igen. Ännu inte ringt till kanotklubben men jag och farsan lyckades i alla fall pallra oss upp till Rosenlundsbadet med nya bilen, audi har jag för mig, asfin, älskar den redan (med startsystemet som undantag, helt idiotiskt).
Köpte ett medvärdskort för första gången, känns skumt faktiskt, 13 gånger, 6 månader, 400 kr. Med tanke på att trehundra av de pengarna stryks från vad jag är skyldig farsan, så att jag i princip betalar 100 spänn, känns det jävligt chill.
Kan någon förklara varför jag ska spara det jävla kvittot, det var tydligen extra viktigt...

Sen blev det till att övningsköra! Apkul! Efter en sådär halvtimme kom jag på att vi inte hade "övningskör"-magneten men farsan verkade inte bry sig så jag sket i att tjata. Körde nästan på någon stor, blå bil, tar så lätt fel på gas och broms, lyckades stanna någon centimeter ifrån. Win! Så nu har jag några månader full av nära-döden-upplevelser att se fram emot.
Köpte Kellogs Red Berries-grejs, underbart god men för mycket socker för att jag ska ha den som standard, bara så skönt att kunna ha mjölk istället för joghurt som jag vant mig vid med müsli. Och laktosfri mjölk, äntligen, trevligt att slippa känna sig höggravid vid varje kalcium-craving.

Hundra sidor kvar i sjätte Harry Potterboken, gillar den nog mer än femman men hatar hur det bara verkar urarta i någon jävla tonårsroman med lite magi istället för tvärtom som det ska vara. Vad hände med alla überspindlar och enhörningar och dödshästar och giganter och levande shackspel och allseende ögonproteser och varulvar och.. och... och... äh. Hur som helst tänkte jag först totaldissa filmen, inkl de kommande, men efter att ha sett en bild på Tom som ung kan jag väl inte påstå att jag tänker hålla fast vid det så länge till, blir väl att ladda ner så snart det finns någon vettig verision ute bara. Lord Voldemort som tonåring liksom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0