Claire Pichet - La Parade

Inte min dag. Eller. Upptäckte att jag kan tugga tuggummi. Ska tvinga David att köpa ett paket långa prince och ett paket black devil som tack för att jag köpte en sladd till honom. Får packa in den i en liten, liten låda med julklappspapper och rosett. Sladden alltså. Halsen ömmar som fan. Halsfluss suger apkuk. Fortfarande lite ont efter handklovarna. Trött. Hoppas vi drar till Kreta. Jag behöver en paus.
Överväger att låta mig själv bli kär igen, känns skumt att inte vara det. Å andra sidan lär det ju lika åt helvete som varje gång hittills så det är ju ganska ovärd plan. Nej vi skiter i det.
Tänker försöka hitta gamla barnprogrammet Katjakaj och Bentebent. Lena sa något i morse som påminde mig om det. Minns ni dem?




(och håret bara växer och växer och växer och växer och växer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0