Blues - Släpp Mig Fri

Sov SKIT, så, seriöst, och nu är jag ändå ganska frisk. Trött och så men inte värre än en lätt förkylning. Håller mig fortfarande inne men ska till Elin imorgon. Jag borde kunna sova normalt men detta var fan nästan lika fittigt som feberdrömmen. Vaknat hela jävla tiden. Hela tiden dunkande ångest och skam och stress och jag pallar fan inte denhär skiten. Överväger att be om Circadin trots dess hutlösa pris. Eller ta  mig till Hanna. Men jag vet inte om hon kan göra något. Hon är ju schysst och så men schysst är inte vad jag behöver just nu.
Aja. Skit samma. Forgive and forget. Whatever.
Scrubsmaraton imorgon. Lia på söndag. Trött. Tänker sova lite i soffan här nu. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0