Andrew Lloyd Webber - What's the Buzz

Inte bästa dagen kanske! Igår ströp tre av vårt nät ännu en gång. Så nu går det i typ sengångaretakt. Tog mig en sådär fyra timmar att somna på kvällen, kom mot slutet på att jag alltid brukar somna när jag messar på kvälles så äran får gå till Kim och David. De förtjänar det, att ligga vaken sådär är helt vidrigt, känns lite som om kroppen inte fattar att den ska somna.
Hur som helst! vaknade två timmar senare och kände mig pigg och kry och aktiv och skit, satte mig på sängkanten för att komma på vad jag skulle göra av morgonen och när jag öppnade ögonen låg jag nerbäddad och klockan vad 10 någonting... fattar inte grejen med min kropp ibland fan. Iaf! Går upp, fixar frukost, sätter på datorn för att ha lite musik och GISSA VEMS IPOD SOM ÄNNU EN GÅNG RADERAT ALL MUSIK! Gissa vem som flippade totalt och bara satt och stirrade på skärmen i en liten evighet med ökad andning och tårar i ögonvrån (jag skyller på nyvakenheten).
Hur som helst vägrar jag jobba med musiken igen, denhär skiten ska fixax eller bytas ut för in i helvete.
Kim lyckades i alla fall jämna ut humöret lite, han är bra på sånt, för vem kan motstå kombon Disney och Dali?

(Och nu är fan iPoden omdöpt från Ivan Abel till SEPE!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0