Alice in Videoland - Ladykiller

Inte ok! Seriöst! Gick och la mig vid tvåtiden. Vaknade vid kvart över tre. Sen igen vid halv. Noll tre fyra ett. Noll tre fyra åtta. Noll tre fem tre. Noll fyra noll sju. OCH SÅ VIDARE!
Alltså, hade typ feberdrömmar. Måste det ha varit. Låg och vred på mig som fan, tiden som spenderades sovandes kändes ap stressad liksom, som om jag egentligen var ute och joggade bland zombies.
Det ändrades senare men i början var det att Lena skaffat ny soffa och var tvungen att räkna ut vart den skulle stå så att det var lättast och snabbast att ta sig till den, lightBot-style. Med ett kommando för varje rörelse. Kanske dumt att spela så mycket innan jag skulle gå och lägga mig...
Hur som helst! Det fortfsatte i alla fall sådär till halv sju-tiden. Gick upp på toa, började frysa något enormt och somnade sen till en bra stund. Drömde men minns inte vad. Vaknade nog inte förrens vid 10snåret.

Kommentarer
Postat av: ElinNNNNNNNNNNNNNNN

Jag hade samma helvete för några vekcor sedan. Man sover så väldigt dåligt när man feber. Eller. Ja. Man är lite vaken. SAMTIDIGT SOM MAN SOVER. Kanske. Inte särskilt Trevligt. Sedan fryser man. Frossagrej. Helt utan anledning. Låg och hackade tänderna inne på toan. Tills jag skrattade mig till sömns. Jag tror jag var väldigt trött vid det laget. Min syster blev lite kåt när hon såg en naken flikka på golvet, hysteriskt skrattande, med badrumsmattan runt axlarna ( Jag frös för helvete ). Jag tror jag spydde senare. Kommer inte ihåg.

2009-07-28 @ 20:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0