Weird Al Yankovic - Fat

Allt låter bara BLAHBLAHblaaaaaerghblagbaaaahBLAH. Jävla greker. Tagit mina få foton och vill hem. Halvägs genom World War Z, uttråkad, sover dagarna igenom, konstant trött. Såg om Avatar och planerar på minst ytterligare en gång. Önskar nästan att den aldrig var gjord, helvete vad fin.
Sitter med någon ungjävel i rosa som bygger med lego och min tjockiskusin kliar mig. Jävla greker. Drunknar i finnar och är tjockast i världen, vinteräcklet kom sent iår.
Fått fancy, värdelös mobil och dör för att hitta ett fodral. Vänjer mig väl vid den efter ett tag, som vanligt. Trött trött. Kommer gå igenom de sedvanliga superkuren väl i sverige igen, ansiktsmask och hudrengöring och bodybutter och smalis-mat och simma och ja ni vet.
Tror fan jag ska tjata lite på pappa om bio nu. Vad fick ni i jul-post?


DET ÄR FAN 2010 SNART. Lite rädd kanske jag är. Men ett nytt år är ju bra ockå, på sitt sätt. Med allt nytt. Ett litet litet litet steg närmare en egen famtid.

Kommentarer
Postat av: schack

Har inte öppnat någon julpost än! Glömde den i Jkpng - katastrof! D':

2010-01-01 @ 12:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0