Lady Ga Ga - Beautiful Dirty Rich

HEJ jag är i tjockislandet och kan inte kolla på tangentbordet när jag skriver för alla dumma symboler förvirrar. Resan var ett helvete men vi slapp i alla fall övernatta i jävla amsterdam. Önskar bara att jag hade tagit på mig kjol och inte jeans. Hur som! Köpt två par fina byxor, ett dussin strass-öronhängen och sudoku för en livstid (nästan). Nöjd och tjock. Ska köpa BH med andra fastern senare i veckan och till Jumbo imorn (Jumbo är ett litet himmelrike för alla som har en förkärlek för allt mjukt och pastellfärgat...). Fått i mig tillräckligt med mat för iår och är pank som en kyrkråtta. Antar att jag får tigga lite, har inte ett öre varesig i plånboken eller på kontot.
Skit samma! Har inga egentliga planer på att uppdatera här förren vi är hemma men vem vet.
Tills dess får ni ha en jävligt fin jul och ett gott nytt 2010!

Kommentarer
Postat av: schack

God jul på dig med! Tigga? Räcker det inte med att bara stå och vara snygg?

Se till att logga in lite oftare också vavava.

2009-12-22 @ 22:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0