Jennifer Saunders - I Need a Hero

Lever och allt! Lite öm men det är mest för att jag inte kan sluta peta på staven. Emla funkade fint och jag spydde/grät/svimmade/dog inte. Även om det var nästan på kemi-lektionen.
Återupptäckt Nip/Tuck, äka kärlek helvete. Fortfarande mensapa och glömde musiken hemma imorse, blir irriterad bara av att behöva höra alla runt mig. Tror nästan jag skiter i historieuppstatsen, skämt lite, orkar inte alls.
Behöver kissa men kan inte lämna grejerna här, klarar nog en halvtimme till. Kollar Ultraviolencia och väntar på att lektionen närmar sig. Hatar snön. Drömt en massa.
I förrgår kväll var det att jag skulle ta p-staven och för att komma dit var jag tvungen att ta mig igenom en regnskog liknande den på universeum men större och mer tätväxt, mormor och emma/skabb var där, jag minns att jag vek ihop rullstolen för att ta mig över en träbro. Väntrummet var lite som en bordell och väl inne hos sköterskan hade jag självklart glömt staven.
Igårnatt var jag i något stort glashus och började snacka med Nessis ginger-kompis, gick runt och höll hand av någon orsak och förstod att jag drömde när jag kunde gå och hålla hand samtidigt (försökte inte styra något däremot). Skulle hålla hissen för pappa men ingenn blev sur när jag satt ivägen för dörrn i flera minuter. Senare var det något äckel som stötte på mi och då var gingern där igen, trorhan kröp in i en kartong... Nästa scen är jag med Koffe från förra klassen och någon mer, vi hade skurit av Markus penis och skulle omskära den (kollat för mycket Nip/tuck: ja). Gömde den bakom dörrn för pappa. Den tydligaste bilden jag har är när han kom hem, kallade mig för en jävla slyna och började skrika om att han skulle till Sthlm och jag förstört allt. Ledsen var han. Pojken hade en gungstol inne på sitt rum tror jag.
Näh nu räcker det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0