From A Second Story Window - Ghost Over Japan

Hej jag är uttråkad till döds. Köpt fina fina fina fina böcker och började nästan gråta när jag skulle välja seriebok. Heligt är svårt att sålla. Kommer kanske försöka byta en av dem öven om det är helt meningslöst, Jokern är ändå lika bra på grekiska som på engelska.
Har myggbet över hela kroppen. Ska leta BH nu snart. Köpte trosor på Jumbo igår. Och stickers. En jävla massa stickers. Jul-post. Trött. Drömmer dödligt tydligt, vill aldrig vakna, ligger kvar till eftermiddagssolen kokar genom fönstret och inget täcke längre kan hålla ute ljuset. Vill stanna kvar hos vargarna och vännerna och livet.
Matar mobilräkningen med dyra dyra mess och bryr mig inte alls, fått 100 euro hittills, allt går till pappa, för böckerna och smsen och alld vad det kan tänkas. Har öndå inget behov av pengarna.
Löst 50 sudoku och kan inte mer, medel är för svårt, letar att ladda ner skiten till mobilen. Och tetris. Och den andra med en kula och block man ska hoppa mot som jag alltid glömmer bort namnet på.
NU SKARE SHOPPAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0