Will i Am - Big and Chunky

HOHO jag bloggar i skolan. Sausy.
Allt gör sepeont och sedan  två nätter tillbaka har jag vaknat regelbundet från tvåtiden. Dör. Jävligt långtåkigt att kolla på klockan sjuhundrafemtiotjugo gånger per natt faktiskt. Värre när man inte riktigt somnar mellan. Lite rädd att världen blir en difus dimma igen om det fortsätter. Sug.
Försöker använda den enda BHn som skulle kunna funka. Det gjorde den inte. Eller gör. Sitter åt helvete, ser åt helvete ut. Ger nog upp snart, kan ju alltid köpa iaf en BH som jag kan använda. Annars får jag ju begränsa mig till min pösiga, tjocktygade del av garderoben, och den är ju inte allt för underhållande.
Blev klar med Alice igår, fin ären. Tror att jag kanske tänker köpa ett exemplar, känns lite som en obligatorisk titel i bokhyllan.
Fick än mer skrot i käften för nån dag sen, någon skit skrapar mot tungan hela tiden som vid dethär laget gör för ont för att jag ska kunna prata eller äta ordentligt. Detta i kombination med att jag fortfarande inte kan tugga smärtfritt och att det mestadels bara smakar blod i munnen får den mesta maten att vara väldigt oaptitlig. Med undantag för Davids pannkakor och pappas spenatsoppa med perfekt kokade ägg. Men allt annat smakar bara smärta och äckel. Kan inte bestämma mig vad jag ska tycka om det än så länge. Har hur som helst bestämt mig för att jag ska köpa en kebab så fort detta skulle vara ätbart, och burgare på McD, ostburgare. Sådär för att fira att jag återfått förmågan att bli tjock igen. Mmm.
Nio dar till skolavslutningen, rädd som bara den. Engelskaprov imorgon. Köpt biljetterna till Avatar, lyx-fåtöljer, trehundra meters benutrymme, två och en halv timmes indigo-färgad njutning, pop-corn, sällskap. Värt.
Okoncentrerad och jobbig som följd av mat- och sömnbristen. Borde mest hålla käft och se söt ut.
Fast näh nu helvete börjar jag. CAS med Allyson. Ballt.

Kommentarer
Postat av: Schack

Shit sux jao. Du får knapra mera vax. Och äta mera glass! Och kolla på mera Avatar. Innan vi ska kolla på Avatar dåvava. Sen så ska j.... EY! Titta kakor på högtalare! 8D

WONDERFUL TIMES!

2009-12-09 @ 12:12:07
Postat av: Olga

AVAVVAVAVAVAVVATAR. DU OCH JAJAJAJAJAJAJAJAJAG.

Poppa jätte mycket popcorn. Ica kassar.

2009-12-09 @ 16:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0