~

HEJ IMORGON DÖR JAG.
Minuter till Tisdag 15e Dec: 42.
Minuter till Skolavslutning 18e Dec: 4 362.
Minuter till 4 mms nål inkörd i armen under medvetet tillstånd: 942.

(Deadline till historieuppsatsen, som i nuvarande läget är ca 40% avklarad: -40 320)


Ibland känns det inte riktigt värt det.
Minuter spenderade i Spore senaste två dygnen: 540.
Jag suger. Men det är ganska ok! Det löser sig! Jag behöver inte bli tjock och nervvrak och viljelös och äcklig och jobbig. Men ibland känns det så. Det är då man helt enkelt får göra allt man kan för att överleva och snabbt borttränga. För sånt är vi bra på.
Morsan tycker att jag psykar henne och att jag är elak, tydligen får man varesig vara ärlig eller ljuga, blir inte mycket över då känns det som. Folk suger.
Jag kommer antagligen välja 5 Higher Level i IB och tyvärr inefattar det den jobbigaste jävla människan på jorden. Eller nej men nästan. Eller fan... fler av dem. Minst två i alla fall. Men å andra sidan verkar faktiskte Engelska A2 jävligt ballt. Känns dumt att skippa bara för att lärarn är en fitta. Och hon kommer trots allt se till att jag får awesum-betyg så vadfan.
Har en ömmande, fånig knöl i bröstet. Känns helvete inte ok. Trött. P-stav  imorn. Bio och pizza/lan/spel-kväll med Elin på fredag. Grekland på söndag. Vill inte tänka på det. Andra delen i nationella matte imorgon. Där rök den sovmorgonen.
Suttit med vinterjackan på hela skoldagen, kändes bra att äntligen ha något att gömma sig  i, längtar till stora jumprar och lugg ner under ögonen. Vill börja planera sportlovet, vill vända på dygnen och smita ut varje natt till varma vänner för film och tröst. Inte somna av utmattning vid 11 för att sedan ligga vaken halva natten med hela världen innanför pannbenet.
23:39.
Står inte ut med musik längre. Vill bara ha ljud som stänger ute verkligheten. Vitt brus.


Ni får ingen kärlek i toner ikväll. Ni får hitta någonting själva. Kommentera med rösten som spelats som mest hos er idag, jag behöver ny kärlek.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag har mest hört Boyd Rice idag (Disney land can wait <3), men du tycker ju vad du tycker om min musik.

Puss pårej, allt löser sig nog för eller senare.

2009-12-15 @ 11:08:20
URL: http://amendederwelt.blogg.se/
Postat av: Malin

Aggnätha blir trevligare efter pre. Hon tycker inte heller om grammatik och allt tråkigt ni gör nu. Och att du tar på dig för mycket med fem HL-ämnen vet du egentligen själv, och tjat verkar inte fästa på någon av er. Nåja. A2 är fint.

2009-12-21 @ 21:59:26
URL: http://spokpandabarnet.blogg.se/
Postat av: Greken

Äsh då vi lär oss nog också! Det kommer väl med tiden.

2009-12-22 @ 18:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0