Timbuktu - Det Löser Sig

Farsans jobb tyckte inte de var redo för skåne ännu, veliga fittor säger jag! Så det blir föräldrarövervakning någon vecka till verkar det som.
Lekte med Lia idag, och fick lite trygghet i hela storebrorssituationen också. Kanske lite snopet och sorgligt men skit samma. Läka och fortsätta vara en ignorant idiot är vad jag har att se fram emot. Men det är väl vad ungdomen är till för...?
Var fancy med guldnaglar och hatt igen. Kände mig kanske inte så snygg men älskar att se lite guld och färg och glitter så fort jag tar upp något. Som vanligt kom jag och lia överrens om att männskan är en ganska jobbig jävel och jag mår nästan lite illa från nikotinet.. eller så är jag bara hungrig. Farsan är ändå i full gång med att fixa rödbetor och fiskpinnar att mata med mig.
Ahjuste, köpte en Rubiks kub, 2*2*2, till sebbes födelsedag, eller ja han får den när skolan börjar men iaf. (för han läser ändå inte denhär skiten så det är lugnt att skriva här)
Självklart kunde jag inte låta bli att leka lite med den och allt för sent förstod jag att de inte alls är enklare än de valiga så han får fan en omblandad för jag orkar inte. Kanske kan kolla om jag hittar några lösningar på the internetz.
Laddade ner spelet Portal igår och fick till det så att allt ska funka men jävlig som min dator kan få för sig att vara ibland så dör den såfort jag försöker sätta igång skiten. Hatar teknologi ibland fan.

Kommentarer
Postat av: sebastian

haha, jag läser visst, asfin present! tacktack!

2009-08-02 @ 19:54:31
Postat av: Schack

Half-Life 2: Portal?



Too bad förresten att han visst läser 'skiten'! :')

2009-08-04 @ 10:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0