Thomas Jarvheden - Fejkade Fejs

... vill... sova! Men sen får jag väl påstå att jag är glad i alla fall. För det mesta. Humörsvägningar som vanligt självklart.
Men i alla fall! Min mage klagar, svullen och kukar, korsetten är räddaren i nöden. Måste ta mig i kragen och klippa av de turkos byxorna, så jävla snyggt fan, turkos shorts, blå tånaglar, röda naglar, korsetten och min twiggy-tröja. Imorn eller på lördag, beroende när tristressen slår in och jag tar fram nål och tråd för byxorna. Kanske kan sy in kjolen i samma veva.

Kan inte vänta till tiden på hälsan, så jävla förväntansfull, antar att det tar ett tag innan jag ens hamnar rätt men det känns så jävla bra att efter 16 år faktiskt göra något åt sepesömnen. PEPP! Fast bara för hälsan, inte inspark, även om jag fortfarande delar ut små presenter (åh jag är sämst på att presentera presenter snyggt!). Ska leta käpp till vonPorat imorgon med Elin och Amanda, vill sätta upp smådikter också, på färgat papper med glitterpenna, framförallt till Julia och hon dansbruden. Fyra dagar till normalt internet, Scary movie på tv, ska sova snart, somnade på Johan's tidigare idag. Med Lia. Hon är söt. Som kladdkaka. Vilket är lite för sött men det är inte vad jag syftade på. Jag har börjat bita fingrarna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0