The White Stripes - One More Cup of Coffee

HEMMA! Och nu ska tydligen farsan till landet-i-långt-borta (eller staden men whatever) i alla fall! Så lägenheten is all mine tills torsdag!
Har i princip levt på socker och kolhyddrater senaste dagarna, känner mig enorm och ska fan simma apa idag, tänker inte börja terminen som en säl. Vilket påminner mig, skolan, IB, tre dagar kvar, knapt det. Sal 309 på torsdag kl 10.00. Lite nervigt är det väl allt.
Leka med lia efter badet, Lena efter det (som jag btw hade filmkväll med och som hängde med till vidingsö idag, trevlans).
Datorn fuckar som fan, överväger att döpa den till SEPE ll sådär för principens skull men väntar en stund med det. Morsan fuckar, som vanligt, också som fan. Inget nytt. Jävligt trött på att uppfostra henne måste jag ju säga. Eller dem, farsan är  ju inget ljushuvud precis men han är i alla fall inte en trångsynt och ignorant fitta.
Mormor ringer varje dag, tjat och tjat och tjat och tjat. Vad vill alla jävla människor mig hur svårt ska det vara att bara få lite jävla lugn och ro!? Aergh.
...eh.... ja... det blir nog lite ensam tid sen efter Lena ja, det verkar som om det kan behövas vid dethär laget.

(var hos David igen, needy, men han är trevlig, Avatar är också trevligt, och chips... i måttliga mängder...)










(tre månader)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0