The Knife - One Hit

Nyvaken. Eller ja typ, kom ett gäng killar vid 8 på morgonen och fixade med elementen, hade glömt att de skulle de, somnade om, vaknade, somnade om, gick upp tillslut vid 12tiden. Vi tar bussen om en halvtimme. Jag har för andra gången lyckats glömma ta mina Cerazette, inte lika nojig denhär  gången men kan ju inte låta bli att bli sur på mig själv.

Inte lika trött som igår men det kan ju också bero på att jag inte varit vaken mer än en timme. Skola imorgon, verkar som om jag måste städa som in i helvete här i lägenheten ser jag. Lägga undan en massa skit. Det är ju inte så att vattenballongerna kommer användas snart och därför nödvändigtvid måste ligga på vardagsrumsbordet. Eller polkagrisarna. Eller min lilla låda med färgglada post-it...
Bädda farsans säng, lägga in mina kläder i garderoben, fixa till balkongen, sätta upp hattfanskapen på väggen igen, köket, badrummet...
Aja, hur som helst, som sagt var kommer ju morsan inte förrens vid 6tiden men med tanke på hur pass sent vi kommer iväg så blir det nog tyvärr inte speciellt mycket tid för mig själv, två timmar max. Fan. Å andra sidan sa jag till henne att hon måste vara ute innan åtta och sen tror jag inte att jag kommer kunna somna i första laget så det blir väl en stund ensam sen. Pappan kommer hem senare imorgon. Skola.... skola.... helvete. NÄ NU JÄVLAR SKA JAG STÄDA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0