The Goo Goo Dolls - I'm Still Here

Kebby hade över trevligt folk i sin trevliga  lilla bostad med sin trevliga lilla pappa och trevliga lilla mamma och vi hade det väldigt trevligt. Det trevliga folket var en Julia och en Lia och en Johannes och en Sebastian och en Andy och en jag då självklart. Vi åt trevliga kakor och trevliga chips med trevlig dipp medans vi kollade på trevlig film, strax efter att vi spelat hela två trevliga spel och öppnat trevliga paket. Vi åt trevlig mat (som jag inte orkade efter de trevliga kakorna och chipsen och det trevliga vattnet) och var sedan självklart, efter lite trevligt tjat från min sida, tvugna att gå ut och trevligt röka några trevliga julcigg, utöver våra egna, som trevliga Johannesen bjöd på. Jag fick några att trevligt behålla för mig själv men jag vet inte om jag vågar röka upp dem för de var så ypperligt trevligt goda och jag tror inte jag blir glad om de tar slut någon trevlig dag.
Måste hitta några trevliga åttitalskläder för morgondagen vilket gör dethela ypperst otrevligt då jag inte ens vet hur sådana ser ut. Wiki får hjälpa mig.
Utöver detta ska trevliga chokladbollar bakas till den trevliga måndagen också då de älskvärt trevliga IB2orna måste få i sig lite socker för att överleva sina långa och utmattande skoldagar.
Nu ska jag sluta vara så hemskt jävla trevlig och kolla på Eddie Izzard tills pappan kommer hem med havregryn, kokosflingor och vaniljsocker.



Kommentarer
Postat av: L

Trevlighetsöverdos. Dör i själen.

2009-08-30 @ 19:14:48
URL: http://mensblod.blogspot.com
Postat av: Kebby

Eddie :D <33<333

2009-08-31 @ 17:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0