REM - Loosing My Religion

Som sagt var. Humörsvägningar. Gårdagen var finfin. Tog mig till skolan något hutlöst tidigt och väntade på resten av klassen. Hann i princip pynta skåpen innan IB2orna kom, blev asfint, stolt. Tar med mig pappans kamera och  ser om jag kan få till något bättre foto idag.
Ska försöka skaffa fram en käpp till Porat men sen brukar ju inte hjälpmedelscentralen vara så jävla kvicka heller så det kanske inte hinns.
Tandläkare nu snart, simma efter skolan, har bara två lektioner med ett stort hål mellan, fysik, svenska. Snälla svenskaläraren kan väl iaf vara bra? Hittade ett nytt hänglås i garderoben, verkar lite bättre än det nuvarande. Osminkad och Anni ska få en pyntad polkagris, för hon är snygg. Vill ge discobollarna men jag vet inte riktigt hur, skulle passa som nyckelringar men orkar inte knåpa.
Får inget skolkort till bussen förrens jag är skriven hos farsan, visste att det skulle bli omständigt tillslut. Men nu blir det äntligen gjort liksom, morsan (/Brano) fyllde på mitt kort det bör väl hålla i kanske... nej nu räknade jag lite och det ska inte räcka i mer än en vecka... helvete... Nej nu jävlar ska jag städa och sluta tänka på hur satans mycket jag kostar mina föräldrar!

Kommentarer
Postat av: L

Men skåpen alltså. Älskarej! <3

2009-08-26 @ 10:10:37
URL: http://mensblod.blogspot.com
Postat av: Anonym

alltså de var jävligt mycket snyggare innan klassen började smälla upp klistermärken och skit D: men man kan ju inte alltid få som man vill!

2009-08-26 @ 18:11:41
Postat av: Schack

wow, blev snyggare än vad man kunnat tänka sig!

Jag vill också pyssla! Ge mig pärlor! ;_;

2009-08-27 @ 10:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0