Paul Cantelon - Little Jonathon/The Wall

Bussen går oroväckande snart, tog typ 40 min på mig att välja kläder, jävligt fånigt. Tänkte ha korsetten men det sket sig så nu känner jag mig fet. Hinner inte göra lunch men lär antagligen vara hemma om en fyra-fem timmar så jag borde överleva. Måste borsta tänderna. Hoppas alla kommer till Kebby på lördag. Skulle vara mysigt. Sover fullkomligt kukigt, känns värre och värre. Helt fantastiskt hur stor inverkan det har på mig. Kommer  hinna somna på lektioner innom en vecka.

Kommentarer
Postat av: Kebby

jodå :D det är bara min david och christoffer som är osäkra nu :D och dom känner du inte ens fniss

2009-08-28 @ 15:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0