Paolo Conte - Come Di

Jag äter mat. Vid datorn. Usch. Skärpning. Å andra sidan så är det tortellini vilket jag börjat ogilla allt mer på senaste tiden så det kanske är ok i alla fall.
Tog rullstolen in till stan. Fick såntdär spontant infall att vara snål och kände inte för att betala buss och inträde till badet. Efter någon kilometer kom jag på hur satans längesen det var jag faktiskt använde stolen, efter några kilometer till kom jag på hur satans lätt jag får blåsor och sedan att det mestadels är nedförsbackar hela vägen till stan. Så ja det blev inte så jävla mycket träning, fick tre blåsor på höger hand ist och en fin bonnabränna. Lite slitningar på däck och bromsar efter att fått lite panik i en backe. Men sånt går ju alltid att byta ut.
Hamnade på biblioteket tillslut i brist på annat till farsan slutade jobbet och kunde hämta mig (de backarna uppåt!? nehäääedu).
Köpte mitt sista paket kellogs red berries, bara för att de är fittdyra och jag slukar dem på två dagar. Kan vi inte bli rika så jag kan få äta mina kellogs ifred?
Och en lika dyr glass, valnöt och lönnsirap, älskar den.
Lesbian vampire killers har laddats ner men jag tror jag väntar med att se den till någon... pappafri dag. Man lär sig sånt efter att haft L word-maraton och så ja.
Kommer nog låta bli mitt guldnagellack på ett tag, var tvungen att sitta med varje finger i en kork  med aceton 10*4 s och gnugga som en galning för att få bort det, och nu ser jag att jag har kvar på tårna men det orkar jag fanimig inte bry mig om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0