Nickelback - Figure You Out

Oj oj nu sköt besöksstatistiken i höjden! (Ok nu snackar vi om 10 pers på en dag men det är ändå mycket i jämförelse med 3-4!) Detdär med länkande på facebook gör jag nog om ja.
Fredagarna är så galet sköna, slutar 11, klassen sjöng, jag städade lite i skåpet och sorterade min nya (gamla) mapp så den är redo på måndag. Måste ta mig tid att baka  på söndag och klippa av byxhelveterna. Satt med Anni och Therese i parken en stund. Trevligt folk, kommer bli lite sorgligt när IB2orna slutar, de är ju typ de enda i skolan jag känner som man faktiskt stöter på i korrodorerna, och IB1orna är ju i tyskland så de har man ju inte fått något intryck alls från än så länge.
Hur som! Kebbyflikkan imorgon, ska tydligen till mormor om en timme, kommer hon med jävla jordgubbstårta igen dör jag.
Lyssnar på Feeling good och sjunger med, glad och snygg och såntdär ni vet. Borde väl läsa psykologi men skär ut pappersremsor för fler stjärnor ist. Sånnadäringa man kanske tycker att jag borde tröttnat på. MEN ICKE!

Kommentarer
Postat av: L

"Jag är grek, vilket är lika med överlägsen!

Jag pissar tzatziki, skiter fetaost och har olivolja istället för blod i mina ådror!"



Tyckte bara att det passade så bra in på dig. <3

2009-08-28 @ 18:31:21
URL: http://mensblod.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0