Moby - Why Does My Heart Feel So Bad?

Drömmer en jävla massa på sistonde. Verkar bara inte kunna få mig själv att minnas det detaljerat nog för att vara värt att skriva ner. Får se om jag kanske orkar koncenrtrera mig lite mer, imorgon jobbar ju farsan igen så då kan jag ju ta mig tid på morgonen.
Men det är väldigt.. speciella drömmar, jag tror jag skulle kunna få ut riktigt mycket av klardrömmande så jag vill inte riktigt släppe det ännu faktiskt.
Vill helst läsa ut Haunted och Liftarens Guide innan skolan börjar och det är sammanlagt ~400 sidor så den mesta tiden inne hoppas jag spenderas med näsan i en bok. Vem vet, med lite anstränging kanske jag hinner med World War z också.
Duchat, kommer väl göra det innan jag går och lägger mig också, kan inte bli av med stanken. Suttit i sådär en timme och vikt pappers-stjärnor, kan det utantill nu men tröttnat, skulle vilja ha färdigklippta remsor, då hade det nog varit roligare. Försöker över lag hitta någon sorts hobby, stickade lite men tröttnade, rita och läsa orkar jag ju inte hur länge som helst, det enda som jag verkar fastna för är paketinslagning men då måste man ju ha presenter att slå in också. Några tips?

Mormor tjatar som fan på att träffa mig, börjar nästan få lite dåligt samvete, jobbig kvinna. Borde köpa kalender och väska inför skolstarten men glömmer hela tiden bort mig. Plus att jag inte är så säker på om jag ens har råd med det. Vill färga håret på tisdag, jag är värdelös på det, någon i närheten som är bra på skiten?

Nu ska jag fortsätta noppa mitt knä, ha en trevlig söndag och allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0