Kapten Röd - Trasig

Trött! Lenan är här sedan... uh.. igår? trevlig tjej visst men helvete vad trött jag är när in i helvete var jag själv i mer än fyra timmar sist? Simma imorgon, tar adjö av flikkan, morsan kommer vid 6tiden, fittan, blir kul.
Skola i övermorgon, spänningen stiger, kom på hur jävla nervig jag är inför lärarna.
Det är ju det som är grejen. Eleverna är skit samma, sånna förhållanden kan man om något bygga upp under tidens gång men helvete vad körd man är om lärarna suger. Framförallt om jag ska ha historia, spanska och kemi. Betygskrietrierna blir ju helt uppfuckade också, jag är ju så in i helvete bortskämmd med mvg'n nu ju, kul.
Aja, hur som helst. Sova, städa, äta, simma, läsa imorgon. Ta det så jävla lugnt, bara må så bra som möjligt och inte tänka på skiten.
Huvudvärk. Ska tydligen se Salo nu, som jag egentligen inte alls är pepp på men hur jobbigt kan det bli liksom sett den innan ju två timmar är ju ändå inte så mycket kan sova lite i smyg! Näh, nu jävlar, film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0