Johnossi - Send More Money

Trött. Suprise!
Filmkväll med Elin, Koffe och Agnes. Trevlig grej. Scrubs, kvällspromenad, cigg, Robots och Rocky Horror Picture Show. Ny månad. Fått låna snygghatt av Elin.
Skulle vara med Kebby idag men hon svarade aldrig och jag är egentligen för trött för att vara mer social just nu.
Har lite fancy naglar, guld, och klipps om tio dagar. Pepp. Laddar ner Dunderklumpen, ska tydligen vara såndär klassiker man måste sett för att kunna dö lycklig eller något. Mina nerladdningar kommer typ ta veckor på sig att bli klara, samlade på mig så jävla mycket när nätet segade. Får väl vänja datorn vid att vara på dygnet runt igen.
Lia imorgon, om jag får tag på henne. Farsan drar på måndag. Skönt.
Ska nog fortsätta sticka nu, läsa lite, ha lite matteorgie, inte ens öppnat böckerna ännu. Fy.


Kommentarer
Postat av: EliNNNNNNNNN

Du.. Får hatten. Den är din. Det är bättre att jag kanske lånar den istället, jag passar ju bättre i Basker ändå. Nu..ghf...MINA HÄNDER ÄR VÄLDIGT STELA. ;_; WTFFFF. Det känns lustigt. Som om mitt blod är sådan där lera som håller på att torka. Jag tror jag börjar gråta snart.

Hur som helst! Jag kollade igenom min födelsedagspresent innnan, som jag nämnde. Helt underbar. Såg på "Some like it Hot" och "Amelie från mo..gdkg" Dom var båda Utmärkt charmiga.



Åhnej.



Jag hade färg på fingrarna och petade mig i näsan.



Kladd.

2009-08-05 @ 00:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0