Gorillaz - Rockit

Farsan kom just hem med ett paket dvd-skivoor, 25pack. Lär ju inte räcka så länge. Jävla tur att han får dem billigt. Borde spendera en stund att räkna hur många jag bränt vid dethär laget.

Igår blev det Minority Report! Jävligt snygg film faktiskt, omgivningarna är awesum. Agatha är söt och  jag blev lite kär när "kirurgen" plötsligt ropade Greta kom ut nu för fan! Torka arslet, skynda på!. Men utöver de trevligt snygga och småskumma inslagen var den alltför förutsägbar. Jag vill inte kunna lista ut varför killen i slutet kommer dö efter furtio minuter i en två och en halv timmes film. Och framförallt inte när huvudpersonen själv inte kan det, han är polis vadfan, ska inte de vara smarta va!?
(Och ni som redan sett filmen. Farsan tyckte han kunde få vara lite dum i en så stressad situation men när han bara skulle ligga och göra inget i 12 timmar? Hur svårt ska det vara att tänka lite?)

Försökte sola bonnabrännan av mig på balkongen idag men jag dör ju fan i värmen så det blev kanske en timme eller så allt som allt. Tror inte man ser någon skillnad, värdelöst. Satte mig och kollade på Lesbian Vampire Killers istället. Bättre. I motsats till vad man förväntar sig är den faktiskt ganska bra. Inte såndär överdriven parodi stil men fortfarande underhållande nog. Se skiten, är ju inte så att någon har något vettigare för sig ändå.

Kommer väl spendera resten av dagen till att bränna skivor och slösurfa. Fått lite, lite träningsvärk från igår. Trevligt det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0